vineri, 28 august 2009

Gand...


Ma gandesc cat de straine imi sunt uneori lucrurile...atat cele pe care le-am avut sau le am, cat si pe cele pe care le voi avea (ma ingrozesc la gandul asta). As prefera sa stiu dinainte ce mi se pregateste decat sa fac pe curajoasa si pe aventuriera gandind la "carpe diem". Sa fiu mai cinstita cu mine insami si sa merg pe un singur drum cu lucrurile pe care le cunosc, sa raman la invataturile primite si la persoanele ce imi impartasesc aceleasi principii si idealuri. Nu de alta, dar e mai bine sa pastrez ceea ce am decat sa ma trezesc ca nu am nimic.
"Never love a wild thing. You can't give your heart to a wild thing: the more you do, the stronger they get. Until they're strong enough to run into the woods. Or fly into a tree, then a taller tree. Then the sky. That's how you'll end up if you let yourself love a wild thing. You'll end up looking at the sky. . . "
Holly Golightly ,
Breakfast At Tiffany's

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu