sâmbătă, 26 septembrie 2009

oui...


Probabil unele dintre putinele melodii care imi da o stare de bine, la inceput, dupa care ma intristeaza si ma pune putin pe ganduri doar pentru ca , in final, sa ma faca sa zambesc. Cand am auzit-o prima oara, nici nu i-am ascultat versurile, dar nota de optimism din cantec ma facea sa dansez.


Milord - Edith Piaf

Sentimentul este asemanator cu cel pe care l-am avut atunci cand am vazut o piesa buna la TNB , "Regina mama" cu Olga Tudorache, un om greu chiar si in vremurile noastre. Trecerea de la ras la plans -pentru ca ,efectiv, asta faci ; razi in hohot in prima parte, iar in cea de-a doua iti mai cauti servetele si incerci sa-ti ascunzi fatza de ochii vecinului din dreapta- este insesizabila. Mica marea diferenta este ca de la piesa plec cu ochii inlacrimati...[olga tudorache in poza de mai sus]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu