vineri, 6 noiembrie 2009

today.

Da,sunt mult prea pesimista uneori. Alteori mult prea exagerata. Dau dintr-o extrema in alta. Ma sperii repede ...de un caine, de un vaccin, de o dezamagire, de a pierde pe cineva, de a fi ranita, de multe. Nu reusesc sa ma concentrez intotdeauna pe ceea ce este prioritar in viatza, nu reusesc sa ating toate deadline-urile. Foarte rar plec de acasa fara sa ma intorc din drum ca mi-am uitat ceva. Am tot timpul impresia ca imi lipseste ceva. de cele mai multe ori, imi lipseste ratiunea. Ma impiedic de cele mai mici obstacole in viata. Cad des si cad in gol mult. Ma pierd foarte repede(desi uneori asta e bine) fara sa mai stiu de mine. Ma gasesc doar in situatii care imi par imposibil de trecut. Ma trezesc ascultand muzica pe care nu as asculta-o in mod normal...ma trezesc ca vorbesc fara a gandi. Ma trezesc dimineata gandindu-ma departe si totusi nu vad ca putin mai in fatza am un ditai haul. Astazi ...astazi ...a plouat si astazi a nins.
dar maine..maine este o alta zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu