duminică, 4 octombrie 2009

Despre talent...

"Cândva,
Mă puteam pune sub gândurile tale emoţionale,
Ce mă adăposteau de ploile-ţi lacrimale...
Gânduri, vise, toate mă urmăreau,
Dar acum, sincer nu le mai vreau, nu te mai vreau.
Cum ne spuneam când în noapte amândoi intram, apoi plecam?
Pe curând!
Acum toate acestea mă-ngroapă,
Te salut dând din pleoapă...
Te rog, pleacă! "

Nu sunt versuri de-ale lui Eminescu, desi el asa se viseaza. este doar clasa a 11a si are 17 ani, face 18 in februarie;)) (abia asteapta sa devina major:P) Joaca bine fotbal si, in acelasi timp, are un talent inedit de a scrie. Ii place sa fie indragostit, un indragostit... [ Viatza fara poezie e pustiu,nu?:P]
Este un baiat extrem de deosebit ; un alt lucru pentru care il stimez este vointa, rabdarea si ambitia de a invata sa cante la chitara. In ciuda faptului ca nu l-am auzit decat foarte putin cantand, m-a convins de harul pe care-l are. Poate reusesc sa audiez si Fur Elise in curand:P
Este mic...multi ar spune ca este un pusti, dar are vise mari. Se descurca usor in situatii mai dificile, uneori parca este timid...nu imi pot da seama exact daca atitudinea pe care o afiseaza este exact cea pe care o simte. Merge mult cu bicicleta...pam pam...Il cheama Adi si,uneori, te simti privilegiat sa mai cunosti si astfel de oameni.Sunt multe de zis, dar mai bine spune el:



http://www.agonia.ro/index.php/author/32632/Vasile_Adrian-Daniel

Un comentariu:

  1. ms moolt, Ana...ms k ai ales sa-tzi patezi blog-ul cu d'ale mele...>:D<..ms k ai ales sa-ti "pierzi" timpul pretios pentru a-mi face noaptea asta fericita :) >D:< :) ^_^ zalQt!

    RăspundețiȘtergere