miercuri, 20 octombrie 2010


Astazi (acum cateva ore) am vazut filmul Eat Pray Love; il asteptam cu nerabdare de mai mult timp...si intr-un final..mi-a fost rasplatita asteptarea. Da, a meritat. Mi-a placut. Un film frumos si reusit. Nu a placut tuturor din ce am inteles, dar....nu imi bat prea tare capul. Pe mine chiar m-a prins. Este un film despre viata, despre cum sa traiesti frumos, cum sa te regasesti, sa iti restabilesti un echilibru in viata, sa il cauti pe Dumnezeu , sa iti pastrezi credinta, sa crezi in ceva,in mai bine, sa ai puterea sa te ierti pe tine (chiar daca cei din jurul tau carora le-ai gresit te iarta sau nu), sa ai curajul sa accepti ca unele lucruri chiar nu merg si forta de a le parasi...si cam cum merge treaba cu echilibru cand te indragostesti. Da, foarte fain...
So...Eat Pray Love....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu