miercuri, 13 octombrie 2010

hello. a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic. nici despre mine,nici despre orice altceva. e mai greu cu timpul, iar blogul nu a fost niciodata o prioritate. intre timp s-au intamplat asa multe....a trecut vara, a venit toamna. am implinit 22 ani... imbatranesc pe zi ce trece:D si..cu cat inaintez mai mult , cu atat realizez ca nu prea am facut nimic din ce ma gandeam ca voi realiza pana la aceasta varsta. nu este timpul pierdut , ar spune unii. insa adevarul este undeva la mijloc. un alt lucru nou...sunt inscrisa la master Relatii internationale si Integrare Europeana. Not exactly the MA programme that i've wanted, dar...pot spune macar ca sunt la buget. si asta este un lucru de care ma pot simti mandra. Insa, la polul opus, ....lipsa de job. i feel a big ZERO! aplic, caut...fac munca in folosul comunitatii pana atunci...este foarte greu. Si nici nu imi permit sa accept orice fel de job...Dar inca nu am ajuns in pragul disperarii. inca ma gandesc ca exista un job si pentru mine. somewhere, somehow.
Sunt multe de zis despre ce s-a mai intamplat, dar in ultimele zile...lucruri mai interesante...hmm..am vazut AMELIE - un super film. foarte diferit fata de orice altceva vazut pana acum,iar coloana sonora...creatia lui Yan Tiersen este absolut magnifica. Foarte la obiect filmul si totusi...foarte impresionant.
Si am vazut Julie and Julia. il incepusem de ceva timp, insa il lasasem balta. ce pot sa spun? mi-a facut pofta de mancare..;)) si te face sa iti doresti sa inveti sa gatesti. e un sentiment placut. si sa gatesti variat;)) Cat despre film, nu mi-a placut finalul....mi se pare neterminat, insa...e based on two true stories si probabil ca pastreaza firul povestilor. Bravo lor...
Cam atat...pentru azi. Noapte buna

Un comentariu: